Balıkesir 112 Acil Çağrı Merkezi
25 Aralık 2019


          ASELSAN'ın Acil Çağrı Merkezi Çözümü, vatandaşın acil durum çağrısının cevaplanması ile başlayıp, acil durumun olay yerinde veya müdahale                yerinde (hastane, karakol vb.) kontrol altına alınması ile sonuçlanan Acil Durum Sürecinin tamamının yönetimde kullanılan bir sistem altyapısıdır. Bu              sistem altyapısı sayesinde;

  • Sağlık, Polis, İtfaiye, Jandarma, Sahil Güvenlik gibi kamu kurum personelleri aynı teknolojik altyapıyı kullanmaktadır. Böylelikle bütün kurumlar eş zamanlı ve eş güdümlü acil durum müdahalesi sağlayabilmektedir.
  • Acil Durum Sürecinin tamamı sayısal olarak kayıt altına alınmaktadır. Kaydedilen bütün veriler ilgili acil yardım kurumları arasında eş zamanlı olarak paylaşabilmektedirler.
  • Acil Çağrılar sayısal ortamda karşılanarak ve yönlendirilerek vatandaşlara en hızlı şekilde hizmet sağlanabilmektedir.
  • Acil yardım kurumlarına ait bütün kaynakların etkin bir biçimde kullanılması sağlanabilmektedir.
  • WhatsApp Image 2019-12-20 at 11.50.58.jpeg