Kalite Yönetim Direktörlüğü Birimi
06 Ocak 2023

KALİTE YÖNETİM DİREKTÖRLÜĞÜ

  • SKS 112 çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlar.
  • Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaları takip eder.
  • Yılda iki defa öz değerlendirmeleri planlar, takvimi yayınlar ve ziyaretleri gerçekleştirir.
  • İstenmeyen olay bildirim sistemine ilişkin süreçleri yönetir.
  • Risk yönetimine ilişkin süreçleri yönetir.
  • Hasta ve çalışanların geri bildirimlerinin alınmasına yönelik aşağıdaki katkıları sağlar;
  • Anketlerin belirlenen kurallar çerçevesinde uygulanmasını sağlamak.
  • Anketleri analiz ederek sonuç raporu oluşturmak.
  • Verileri “Kurumsal Kalite Sistemi ”ne kaydetmek.
  • Anketlerden elde edilen bulgular doğrultusunda iyileştirme çalışmaları yapmak.
  • Çalışan geri bildirim anketi sonuçlarını çalışanlarla paylaşmak.
  • Gerektiğinde, sağlıkta kalite değerlendirmesi sırasında anketlere ilişkin raporları değerlendirme ekibiyle paylaşmak.
  • SKS-112 Acil Sağlık Hizmetleri (Versiyon 3) çerçevesinde dokümanların yönetimini sağlar.
  • Kalite göstergelerine yönelik süreçleri yönetir.